Monday, September 6, 2010

Minu suvi O_O

Minu suvi  Oli väga tore.
Alustasin oma suve võistlusega. See toimus Võrus. See oli üheksavõistlus. Saavutasin seal pärast kahe päevast võistlust kolmanda koha. Pärast seda vedelesin mõned päevad kodus.
Mõne aja pärast pidin minema poola võistlustele. Sinna tuli euroopa paremik kohale, aga sellegi poolest pärast 16tunnist sõitu saavutasin ma kõrgushüppes tulemusega 1.55m teise koha. Olin veel paar päeva veel Poolas ja, siis läksin koju. Eestis tegin trenni ja lesisin kodus. Augustis võtsime perega ette Eurotripi . See tähendas seda, et teeme autoga suurele osala euroopale ringi peale.. Riigid kus käisin: Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Ungari, Austria, Horvaatia ning Tsehhi . Sõitsin autoga kokku 4000 km. Pärast seda reisi Vedelesin ma ülejäänud oma suvest kodus ja käisin vahepeal sõpradega jalkat mängimas.
Selline oligi minu suvi


JÄRELDUS: Kasutasin kõige rohkem sõna "pärast". Tervelt 4 korda





















.

4 comments:

  1. Väga tore jutt nii toredat juttu pole ma näinud

    ReplyDelete
  2. Mõned algustähe vead on siiski sees, imelikul kombel kirjutad sõnu lause sees suure tähega, kuid väikesega jäävad kohanimed (nt Euroopa, Poola). Lõpust puudub punkt?

    ReplyDelete